Friday, June 04, 2010

sejak kau hadir dlm idupku,
aku trase nikmat kebahgiaan yg blum perna aku kecapi sblm ni...aku trase dirimu sentiase d sampingku...siang mlmku ditemani dgn bayang wajahmu yg tidak lekang dari ingatanku..

sejak kau muncul dlm idupku,
sunyi sepi tidak lagi mengganggu kotak hatiku seperti dulu...madah2 cinta sering kau ungkapkn setiap saat wlupun aku tidak mendengarnya..senda gurau dan tawamu ku jadikn penawar dukaku..

sejak kau bertandang di atiku,
kau la tempat aku mengadu kasih..tempat aku meluahkn perasaan..tempat aku melepaskn rindu..terase diri amat dihargai dan disayangi oleh insan yg bername kekasih..

ingin sekali aku menjagamu..
ingin sekali aku mendakapmu..
ingin sekali aku sentiasa di sisimu..
ingin sekali aku menjadi teman idupmu selamanye...

jangan kau pernah tinggalkn diriku
jangan kau pernah menyakiti atiku
jangan kau pernah menduakanku
jangan kau pernah melupakanku

aku berjanji tidak akan membuat kau terluka skali lg..
yakinlah dgn diriku
yakinlah dgn cintaku
pengorbananmu terlalu bererti bgku..

terima ksih whai dirimu...kau sentisa bertakhta di atiku..
----<3 ROHAIZAD B. MOKHTAR ----<3



2 comments:

  1. sejak kau ahir dalam hidup ku....dri ku amat la gembira....tiada siape dpt mnandingi cinta mu syg...jgn pernah kau pk kan utk mninggalkan ak syg....kau amt penting lam hdup ku...thanz syg....luv u.....<3<3<3<3

    ReplyDelete
  2. hehe..cute2...cmel la b...i syg u sgt2..

    ReplyDelete